Benvenuto, Guest
Username: Password: Remember
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: The EVIL crest ... and are 82 !!!

Re: The DIABLE RACE ... and they are 82 !!! 23/08/2012 09:38 #1170

Daniela Formica wrote: ... but the Isolée was the eightieth and that last shot of amazing granite was a pleasure that I remember intensely even now!

Mom how nice that shot ... that after the key hanging from quartz !!!!

Aldo Tosetti wrote: That's great and admirable. I wish you much success and satisfaction for the next future goals. Hello, Aldo Tosetti

And there are so many ... over4000 also ... not I retire now ;-)

Please Log in to join the conversation.

Last modified: by Franz Rota Nodari.

Re: The DIABLE RACE ... and they are 82 !!! 27/08/2012 17:45 #1174

Kudos to the target 82 reached !!!

As always you have done a great photographic record, but the photo "hate stringers", likeable, worth a 10 and praise!

And for the future ... wishes for the new goals!

Re: The DIABLE RACE ... and they are 82 !!! 29/08/2012 09:12 #1177

Raffaele Morandini wrote: As always you have done a great photographic record, but the photo "hate stringers", likeable, worth a 10 and praise!

I mean ... I make me compliments on my photos ... and you tell me that the best is the one that MI have done? : Lol: : Lol: : Lol: : Lol: : Sick: : Sick: : Sick: : Silly: : Silly: : Silly: : Silly:

I wanted to point to any repeaters, which we we are based on this excellent report.
www.4000er.de/gipfel.php?vid=75

Obviously you have to either know the German, or translate it with online tools (alas my solution)

Re: The DIABLE RACE ... and they are 82 !!! 29/08/2012 13:24 #1178

I mean ... I make me compliments on my photos ... and you tell me that the best is the one that MI have done?

.... It 'just because it is the most "funny" ... and "adrenaline". The photos are really beautiful!

Hello

Re: The DIABLE RACE ... and they are 82 !!! 30/08/2012 09:21 #1179

You permettras au vieil alpiniste que je suis; admiratif d'être devant la variété des talents du jeune homme que tu es!
Rarement rencontré j'ai une personne you douée que toi .... alpiniste narrateur .... .... .... photographe et j'en passe ...!
Tes images sont comme à l'accoutumée sublimes, et aussi de celles ton compagnon; tes comptes rendus et de renseignements sont toutes sortes précision d'une remarquable; ton style en montagne est sans cesse en recherche de l'itinéraire hors du commun ... you n'es pas un homme ordinaire ... here t'as donné tout ça?
A grand coup de chapeau et mes felicitations sincères.
Jean-Louis

Re: The DIABLE RACE ... and they are 82 !!! 30/08/2012 09:50 #1180

Jean-Louis Pitteloud wrote: You permettras au vieil alpiniste que je suis; admiratif d'être devant la variété des talents du jeune homme que tu es!
Rarement rencontré j'ai une personne you douée que toi .... alpiniste narrateur .... .... .... photographe et j'en passe ...!
Tes images sont comme à l'accoutumée sublimes, et aussi de celles ton compagnon; tes comptes rendus et de renseignements sont toutes sortes précision d'une remarquable; ton style en montagne est sans cesse en recherche de l'itinéraire hors du commun ... you n'es pas un homme ordinaire ... here t'as donné tout ça?
A grand coup de chapeau et mes felicitations sincères.
Jean-Louis

Tu es trop gentil, Jean-Louis.
C'est toi, qui est pour moi un super héro!
Je te l'ai déjà dit ... qui peut dire que me a ton âge je pourrai monter au Grand Pilier d'Angle?
Tu es un phénomène de la nature! ;-)
A 'bientôt (à Turin)!

PS: il n'y a pas encore the dates!

• Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.331 seconds